2011. május 31., kedd

Dögös menyecskeruha, alkalmi ruha LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 18 990 Ft

Különleges nyakpántos menyecseruha, vagy alkalmi ruha. Új, sosem lett használva! Az esküvőmre készíttettem, de végül egy másik mellett döntöttem (azt is felraktam! ). Mell alatti mérete 36 cm. Hossza 68 cm, amit a mell alatti résztől mértem. Egy ügyes varrónő még tud rajta alakítani, szűkí-ten-bővíteni lehet pár centit rajta. Van hozzá egy derékkötő is. A mellékelt ké alapján készült. Ha fix áron veszed meg, a postát ÉN állom! Sőt most leáraztam, most vedd meg, olcsóbb nem lesz!
Az aukcióim között találsz még egy alkalmi vagy menyecskeruhát is!


Jelenlegi ára: 18 990 Ft

Az aukció vége: 2011-06-19 08:00
. Dögös menyecskeruha, alkalmi ruha LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 18 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése